Skal vi hjælpe din grundejerforening?
Hos Regnskabskontor Nord har vi stor erfaring med at hjælpe grundejerforeninger i hele Danmark med administration og opkrævning.
Vi her dermed en stor specialviden som kommer vores kunder til gode i vores daglige samarbejde.
Denne viden ønsker vi skal komme dig til gode.
Samarbejdet med vores kunder kan tilpasses individuelt. Det er helt op til jer, hvor stor en del af opgaverne vi skal varetage. Følgende er typiske eksempler på opgaver, som vi i dag udfører for grundejerforeninger:
- Bogføring af bilag
- Afregningsdelen med opkrævning af kontingent mv.
- Modtage opkald fra medlemmerne vedr. opkrævninger.
Det betyder kort og godt at I, som bestyrelse, kan være trygge ved at administrationen af jeres grundejerforening håndteres korrekt og, at I dermed får frigjort ressourcer til at håndtere de øvrige aspekter af bestyrelsesarbejdet.
Som udgangspunkt arbejdes der fra kontorerne i Klarup, Herning og Helsinge, men vi kommer gerne til regnskabsmøder hos jer, når det passer jer.
Efter hver bogføring sendes balance mv. retur til jer så I, som bestyrelse, altid har et opdateret overblik over økonomien.